Ścierki kuchenne.

 

ŚCIERKI KUCHENNE

Dzień dobry !
Dziś temat czysto poradnikowy.
Opisze wam ścierki ściereczki gąbeczki druciaki.
dlaczego ?
Dlatego że nie zawsze wiemy która jaka do czego.
Zaczynamy !





                   Zacznijmy od najbardziej popularnych ściereczek z mikrofibry.
Ja w swoim domu mam trzy z różnym włosiem:

Mikrofibra waflowa (klasyczna) -świetnie się sprawdza przy czyszczeniu szkła bądź, luster,szyb.
                                   charakteryzują się tym że ich włosie jest bardzo bardzo krótkie.
                                    Dzięki czemu nie zostawiają ich na szklance czy lustrze.


Mikrofibra z dłuższym włosiem- sprawdzi sie przy meblach.
                                                      świetnie zbiera kurz, chłonie brudne plamy.



Mikrofibra z bardzo długim włosiem- świetnie sprawdzi sie przy myciu podłogi.
                                                              Jest dość duża więc śmiało można nałożyć ja na
                                                              szczotkę do zamiatania i zacząć myć podłogę.


 Ściereczki można prać ! i będą słóżyć nam nawet na pare lat w 40stopniach najlepiej w pralce i dobrze ją wypłukać. Proszę nie zostawiajcie jej gdzieś mokrej! Po każdym praniu przepierzcie i wysuszcie, nie dodajemy zmiękczacza do tkanin.



Teraz przejdźmy dalej  gąbki do naczyń. Ja uwielbiam te najzwyklejsze, które są w każdym 
hipermarkecie.
Ścierka gąbczasta. Świetna do wycierania wokół zlewu, chłonie wode, a potem wystarczy ją wysuszyć przepłukać wodą i odstawić do wysuszenia

Gąbka do tefalu


Nie mam zielonego pojęcia czy noszą one jakąś nazwę ja swoje kupuje w biedronce.
Są one gąbczaste w środku a na zewnątrz lekko drapiące, wiec nic nie zrobią naszej patelni.






Komentarze