Balsamy do opalania Onyx !!

 Balsamy do opalania Onyx

Co to jest ? 
Otóż jest to30-krotny bronzer. 
Nie,nie nie !
Nie jestem uzalezniona od solarium!
Jak każda kobieta lubie poprostu jak moja skora jest lekko brazowa. 
Na solarium chodze sporadycznie do 4 razy w tyg (mniej wiecej raz w tygodniu ). 
Pomaga mi ono na problemy z cera.



Ale nie o tym dzisiejszy post :)
Otoz z firmy Onyx kozystam poraz drugi. Moj pierwszy balsam byl z serii Black Caviar.
Jest lzejszy i zadszy w kosystencji, ale bardzo dobrze nawilzal moja skore i chronil przed efektem pomidora :)
Tzn. Moja skora po wyjsciu z opalania nie byla czerwona, tylko brazowa, nie piekla ,nie swedziala, nie byla wysuszona,
A takze nie miala specyficznego zapachu ktory towazyszy przy opalaniu.
Miala piekny zapach jakbym przedchwila uzyla jakis dobrych perfum.

Zalety:
1.piekny zapach
2.estetyczne opakowanie
3.piekny zapach
4.swietne nawilzenie
5.doskonala opalenizna
6.skora jedrna i aksamitna

Jesli chodzi o balsam sweet cappucino dream.  No to przyznam jestem zakochana!!!
Opalenizna po 10 min w solarium jest jak po 2 tyg w cieplych krajach
Jego zalety:
1. Wydajny
2. Zapach kawy z czekolada
3.mocna opalenizna
4.utrwala ja na bardzo dlugo
5.skora jest jedrna,gladka,aksamitna
6.nawilzona

Poprostu trzeba go wyprobowac, zeby zobaczyc jego dzialanie.


A wy kochane mialyscie stycznosc z firma Onyx ? Jakie sa wasze doznania? Moze macie inna marke? Chetnie sie dowiem. Piszcie w kometarzach https://www.onyxtan.pl

Komentarze